T-REX 2020 22 - 24 вересня
Взяти участь Замовити запрошення English

Програма

,

24.09.2019
Спікер-зона №1
12:00-14:00
Н. Волошина, виконавчий директор Асоціації "АВІРСУ", тренд-хантер, контриб'ютор
В ході семінару від Асоціації Виробників та Імпортерів Рекламних Сувенірів України ("АВІРСУ") будуть розглянуті новомодні тенденції використання сувенірної продукції в музичній сфері, фестивальному середовищі, fashion, HoReCa, індустрії гостинності, суспільному житті з активними позиціями (благодійні організації та комерційні компанії з соціальними, екологічними місіями, стійкими етичними і світоглядними принципами). Усе про мерч з практичного боку, ґрунтуючись на досвіді провідних рекламно-сувенірних компаній України, відкриваючи завісу над тонкощами формування асортименту, особливостями виробництва та оптимізації бюджету: що у тренді, чи важливі тренди в мерчі, що потрібно, щоби впоратися силами своєї команди у створенні мерчу і як обрати грамотного фахівця на аутсорсингу.
Відмінності мерчу від традиційної промопродукції.
Особливості формування власної концептуальної сувенірної лінійки як PR- і маркетинговий інструмент.
Продуктова лінійка: традиційні і затребувані позиції, власне виробництво або hand made, закордонні марки або українське виробництво, крафтові та національні сувеніри — "за" і "проти".
Оптимізація бюджету: що потрібно знати, формуючи мерч самостійно або віддаючи на аутсорсинг.
Вдалі та невдалі приклади мерчу, кейси, ідеї, інсайти, питання для роздумів, чек-листи.
14:00-14:30
Д. Макаров, CEO, ZLODEI
15:00-16:00
О. Рослов, режисер, телеканал "Інтер", "Інтершкола"
16:00-16:30
Є. Бондар, арт-директор та співзасновник, брендингова агенція Goracio (Харків)
  • Три умови ефективного продажу.

  • Можливість впливу на творчий процес створення бренду.

  • Оцінювання результату.
  • 25.09.2019
    Спікер-зона №1
    11:30-12:00
    Є.В. Касьяненко, співзасновник, А.І. Сизих, співзасновник, компанія "Нова ідея"
    12:00-14:00
    Просто про онлайн-стратегії для бізнесу:
  • Маркетинг-система: процеси, стратегія, команда. Доступно про те, як власнику створити три частини і об'єднати в робочий механізм.

  • Чи варто гнатися за новими фішками або краще інвестувати в аналіз клієнтських груп?

  • Найбільш недооцінений інструмент інтернет-маркетингу та інструкція з його застосування.

  • З чого складається стратегія? Які комунікаційні моделі існують? Які моделі підійдуть для вашого випадку? Обговоримо, розберемо і підберемо.

  • Принцип 21. Як подвоїти або потроїти ваші продажі? Заінтриговані?)
  • 14:00-14:30
    К. Моцна, директор РА, бізнес-тренер, ігротехнік, автор і ведуча бізнес-ігор, гештальт-терапевт
    15:00-15:30
    С. Мамонов, О. Сафронов, компанія СВМ
    15:30-16:00
    П. Веселов, засновник, Power Slim
    Дізнайтеся про новий ефективний інструмент digital-маркетингу.
  • Як яскраво вирізнитися серед бізнес-подарунків цього року.
  • Як оживити свій логотип і розповісти про бренд або продукт.
  • Який новий ефективний інструмент Digital Marketing у 2020 році.
  • Як донести інтерактивне ключове повідомлення до споживача, як донести ключову інформацію до клієнта.
  • 16:00-16:30
  • Техніка синхронізації оffline- та online-інструментів.
  • Техніка "Третій продавець".
  • Техніка з "-" в "+".
  • Техніка росту 2,4 (Цінність +).
  • Рольові ігри.
    Робочі кейси на прикладі 5 різних напрямків бізнесу: АЗС, автомобільна сфера (автомийки), туристична, сфера івенту, інфобізнес.
  • 16:30-17:00
    16:30-16:35Галузева асоціація — УАВІ. Події 2019 року.
    О. Сельська, керівник комітету "Робота з виробниками візуальної індустрії та підвищення кваліфікації учасників асоціації", УАВІ
    16:35-16:55Упровадження і застосування на практиці Дизайн-коду міста.
    М. Гольдін, керівник напрямку дизайн-коду міст України при комітеті "Легалізація галузі та робота з держорганами", УАВІ
    16:55-17:00Запитання та відповіді.