Головна > Картка заходу

Картка заходу


26.09.2018 Спікер-зона, пав №1
13:00-17:00
Crafts Marketing, або Маркетинг суто для фермерів та майстрів.
Організатор:Спільнота української агрокооперації "Гуртом".
Партнер:Центр української культури та мистецтва,"Рукотвори".
Українські фермери та крафтовики знаходяться на старті опанування основ маркетингу, реклами та збуту. Закоханість у справу, відсутність кліше, сміливі експерименти дозволяють зробити прорив і створити унікальний бізнес. Подальше зростання потребує серйозних знань, які акумулює конференція "Crafts Marketing, або Маркетинг суто для фермерів та майстрів".

Запрошуємо фермерів та хендмейдерів, готових до переходу на якісно новий рівень реалізації продукції, на ринок корпоративних сувенірів та бізнес-подарунків!
13:00-13:40Позиціонування.
13:00-13:20Як перетворити крафт на сувенір.
Н. Волошина, виконавчий директор, Асоціація Виробників та Імпортерів Рекламних Сувенірів України;
Ю. Градобик, представник бренду Fruit of the Loom на території України, Росії та країн колишнього СНД
• Позиціонування крафтової продукції: від їстівної полиці до брендової крамниці смаколиків.
• Особлива аура продукту, бренду: ігри з підсвідомістю та почуттями.
• ТОП крафт-маркетингових атрибутів, без яких починати справу — не комільфо.
13:20-13:40Food-туризм, або Смачний брендинг територій.
• Місцеві смаколики — конкуренти традиційних туристичних сувенірів.
• Їстівна сувенірна полиця — частина маркетингу не тільки крафтових компаній, а й мережевих кафе, готелей, ресторанів.
• Як створюються легендарні продукти.
• Не так важко щось вигадати, наскільки важко втримати визнання: ТОП-7 найпоширеніших провальних шаблонів.
13:40-16:30Просування.
13:40-14:20Сторітелінг як ресурс розвитку фермерської справи.
Е. Слободянюк, автор бестселерiв "Настольна книга копирайтера", "Клад для копирайтера"
14:20-14:45Упаковка, що продає.
"Коніка Мінолта Україна"
14:45-15:10Food-фото, що продає.
Н. Лотра, директор з продажів, Lightfield Productions
15:10-15:40Смачні рекламні макети власноруч.
Я. Кухарук, Graphic Designer
15:40-16:10Як розробити стратегію просування фермерських товарів у соцмережах?
В. Харахаш, директор, Kiwi agency
16:10-16:30Як перетворити звичайний мед на "Мёд-Шмёд" та заробляти більше. Історія успіху.
А. Попроцька, М. Шмакова, співзасновник, компанія "Мёд-Шмёд™"
Вернуться назад