Головна > Картка заходу

Картка заходу


25.09.2018 Спікер-зона, пав №1
12:00-18:00
REX Art.
12:00-12:30Мистецтво в рекламі: огляд синтез-трендів. Сувенір як арт-об'єкт.
Н. Волошина, виконавчий директор, Асоціація "АВІРСУ"
• Межі креативу, технологій і об'єктів мистецтва: яскраві ідеї для портфоліо та фестивалів або спосіб збільшення обсягів продажів, прихильності та лояльності.
• Прояви реклами брендів у категоріях life style, дизайн, фото, нестандартна сувенірна продукція.
• ТОП арт-рекламних продуктів, які увійшли в повсякденний life style.
• Крафтові сувеніри.
• Нейротехнології в сувенірній продукції.
• Приклади українських проектів, пов'язаних із синтез-трендами реклами та мистецтва, сувенірних арт-об'єктів.
12:30-12:50Нова роль меценатства. Зростання ролі соціально значущих проектів у системі маркетингу компаній. Власні арт-об'єкти як приклади іміджевої, репутаційної реклами і одночасно внеску в соціально значущі проекти.
О. Соколинський, співвласник рекламно-маркетингового агентства "Спільна перемога", спортивний менеджер
Кейси арт-об'єктів із категорій: спорт, благоустрій міста, ландшафтний дизайн, туристичні проекти.
12:50-13:15Сувенірні музичні інструменти: арт-об'єкт, предмет колекції, подарунок-релаксант, психоемоційна реабілітація. Мистецтво, реклама, дизайн, соціальна відповідальність, здоров'я — все в одному флаконі. Практикум, тест-драйв.
Є. Шевський, майстер музичних інструментів, VIMANA
13:15-13:45Кейс-студія "Мистецтво — вбивство смерті" (Ромен Роллан).
Практичні приклади та лайфхаки про те, як позначається корпоративна соціальна відповідальність на різних сферах життєдіяльності бізнесу:
- навіщо потрібна бізнесу корпоративна соціальна відповідальність (примха, PR, "зайвий бюджет" або щось більше);
— що дає Asters мистецтву й світу через проект ArtAsters;
- що отримує компанія від ArtAsters;
- скільки грошей на це витрачається та скільки приходить.
13:45-14:20Огляд резонансних проектів, що синтезують мистецтво і рекламу, в корпоративному секторі.
14:20-14:45Чи можливий "Ефект Медичі" в Україні? Синтез і взаємодія креативних індустрій.
К. Кузнєцов, офіційний представник Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions, продюсер Днів креативності в Україні та Форуму Креативних Індустрій
14:45-15:10Соціальні / культурні об'єкти як спосіб нестандартної комунікації з довгостроковим ефектом.
І. Медведєва, директор і власник, Рекламна компанія "Радуга"
15:10-15:35Аромат як інструмент мистецтва у рекламі. Маркетингові фішки, роль відчуттів, які впливають на підсвідомість. Ароматичні рекламні арт-рішення як взірці мистецтва.
Х. Курганська, Founder and Managing Partner, Ol.factory
15:35-16:05Нестандартні рішення в реалізації ідей у зовнішній рекламі та візуальній індустрії.
Українська Асоціація візуальної індустрії;
О. Столяров, власник компанії "Лука Галамар"
16:05-17:00Проект SPECDRUK PROFI — спільнота менторів та фахівців зі спеціальних видів друку.
М. Коробка, керівник проекту SPECDRUK (входить в Kiparis Plus Group, тісно взаємодіє з "Першою Українською Сувенірною Компанією");
К. Ткаченко, співзасновник рекламно-виробничої компанії "7 небо";
Л. Богуцька, кандидат хімічних наук, головний технолог, підприємство WWM — український завод з виробництва сублімаційних чорнил;
С. Метлашевський, директор, компанія "ШУЛЬЦЕ ПОЛІФОРМ"
Практикум і відкрита дискусія:
- питання виробництва рекламної продукції на межі мистецтва і реклами;
- нюанси, які потрібно враховувати в реалізації креативних ідей і нестандартних арт-рішень;
- нові тенденції в цифрових технологіях друку;
- цифровий друк: плюси та мінуси;
- витратні матеріали українського і зарубіжного виробництва: всі "за" і "проти";
- результати тест-драйву нових технологій і матеріалів для друку.
17:00-17:40Круглий стіл асоціацій АВІРСУ, МАМІ, УАВІ, АКМУ. Дискусія про галузеві стандарти і ситуації, коли компанії потрапляють у "чорні списки".
17:40-18:00Підсумки конкурсу Effect PROMO Professional 2018. Номінація "Мистецтво і реклама. Сувенір як арт-об'єкт".
Вернуться назад