T-REX 2019 24 - 26 вересня
Взяти участь Замовити запрошення English

Картка заходу

24.09.2019 Спікер-зона №1, пав №1
12:00-14:00
Мерч — модна альтернатива логоманії, маркетинговий інструмент чи сучасний must have для популярних виконавців, блогерів, громадських діячів, комерційних та благодійних організацій, фестивалів, HoReCa?
Н. Волошина, виконавчий директор Асоціації "АВІРСУ", тренд-хантер, контриб'ютор
В ході семінару від Асоціації Виробників та Імпортерів Рекламних Сувенірів України ("АВІРСУ") будуть розглянуті новомодні тенденції використання сувенірної продукції в музичній сфері, фестивальному середовищі, fashion, HoReCa, індустрії гостинності, суспільному житті з активними позиціями (благодійні організації та комерційні компанії з соціальними, екологічними місіями, стійкими етичними і світоглядними принципами). Усе про мерч з практичного боку, ґрунтуючись на досвіді провідних рекламно-сувенірних компаній України, відкриваючи завісу над тонкощами формування асортименту, особливостями виробництва та оптимізації бюджету: що у тренді, чи важливі тренди в мерчі, що потрібно, щоби впоратися силами своєї команди у створенні мерчу і як обрати грамотного фахівця на аутсорсингу.
Відмінності мерчу від традиційної промопродукції.
Особливості формування власної концептуальної сувенірної лінійки як PR- і маркетинговий інструмент.
Продуктова лінійка: традиційні і затребувані позиції, власне виробництво або hand made, закордонні марки або українське виробництво, крафтові та національні сувеніри — "за" і "проти".
Оптимізація бюджету: що потрібно знати, формуючи мерч самостійно або віддаючи на аутсорсинг.
Вдалі та невдалі приклади мерчу, кейси, ідеї, інсайти, питання для роздумів, чек-листи.
Вернуться назад